Goodnight sweetheart!

Nu har jag gett upp för idag.. Orkar inte ens sitta uppe och titta på Big Brother och då är det illa! Är riktigt trött efter natten som var och så håller jag på att frysa ihjäl här hemma. Vi har drygt 20 grader i sovrummet och så drar det överallt. Inte så konstigt kanske med tanke på vilken storm det är ute nu! :( Amanda ligger och hostar för fullt och Freja ligger och lurar i våran säng. Hon är inte lika varm som igår som tur är men hon sover lite oroligt. Får se om det blir nåt jobb imorrn, Mats är fortfarande dålig :( image Titta vilka söta skor Freja hade i söndags när vi var på middagen! :)

Kommentarer
Postat av: sawiik

Nu verkar det som om jag ska få en släng av skiten också. Ont i halsen och är trött. :( Hoppas vi alla slipper detta snart!!!

Tack, det hoppas jag med på! Plus minus noll vill jag gå iaf. Skuld undanbedes... :/

Kram!

2012-04-11 @ 00:00:54
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0