Inte långt kvar nu..

..om 1 månad fyller jag år och jag börjar närma mig 30-strecket!!  Herre gud, tänk att jag snart är 30! Känner ju mig fortfarande som 22 ;) Har funderat ut lite saker som jag önskar mig om någon skulle få för sig att köpa något..!

images4

Dom här blev jag kär i direkt!!

10019624_d1 images (1) images (2) images (3) images (4)

Som ni ser så vill jag ha lite nya skor, en nagelförlängning, en cykel och presentkort! :D Listan kommer säkert att fyllas på eftersom..

Jag har gjort mig förtjänt av detta eftersom jag är världens bästa mamma, flickvän, syster, dotter och barnbarn :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Å jag som lovat dig en riskokare...
Känns ju rätt långt ifrån snygga skor och cykel :)
Hoppas ni får en härlig Påsk.
Kram

Svar: En riskokare är inte så tokigt det heller! :)
Slit inte ut dig allt för mycket nu när du renoverar..
Hälsa familjen :)
Kram
Jannice

2012-04-06 @ 12:13:43
URL: http://www.uterum.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0