Jag är värdelös på att handla!

Jag har nyss kommit hem från affärn och som vanligt kommer jag hem med mycket mer än vad jag egentligen skulle ha handlat. Jag hade en lista på 6 saker jag skulle ha och kom hem med 2 kassar, ett STORT tvättmedelspaket och ett stort paket med toapapper. Jag är helt hopplös när det gäller extrapriser.. :) Ser jag röda priser så bara måste jag gå dit och titta vad det är och den här gången kom jag faktiskt hem med bra saker som vi BEHÖVER! :D

Jag kan nog räkna på en hand hur många gånger jag har varit på affärn och bara köpt det som var tänkt från början! ;)

images7

Hur är ni när ni handlar?


Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Jag har en karl som drar i mig och inte låter mig sköta självskanningen, så då går de bra;P är jag själv är de värre, handlar mest bara för att handla

2012-04-22 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0