Jag ser snart ut som en apa!

När Freja ligger och myser så sliter hon mig i håret och drar i min underläpp..

Hon har legat och hållt på så här någon timme inatt och det blir en hel del varje dag. Jag vill inte ens tänka på hur mycket hår hon sliter bort från mitt huvud men jag har sett att jag har fått en massa "fjun" framme i pannan och vid öronen och läppen känns 2 meter lång ibland! :P

Hoppas verkligen inte att jag får världens hängläpp efter den här bäbistiden ;)

images

Det är iallafall bättre än att hon ska dra mig i bröstvårtan när hon vill mysa som Nora gjorde när hon var liten. När jag sa ifrån till Nora när hon blev "större" så började hon dra i sin egen bröstvårta och den blir nog aldrig sig lik igen. Den är svullen och står ut jättemycket :/

Hur myser era barn? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0