Jävla skit!!

Åhhh... jag är så besviken! Även fast jag inte trodde att jag skulle bli en av de 5 så kan jag inte låta bli att bli deppig :( Jag fick mail idag från Smartson om att jag tyvärr inte blev utvald att testa vagnen teutonia BeYou! Det hade kommit in 3 900 ansökningar så jag kanske ska vara glad ändå att jag blev nominerad bland de tio som sedan skulle bli 5! Åhhh.. hatar att vara så nära och sedan inte få...

Namnlös

Den hade ju varit så perfekt för oss och speciellt nu i sommar då vi måste ha en liten vagn när vi ska på semester!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä va trist :( Å jag som höll tummarna så hårt för dig!
Kram

2012-04-24 @ 23:15:28
URL: http://www.uterum.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0