Låååångfredag!

Trodde jag skulle få en skön sovmorgon idag men jag trodde fel som vanligt! ;) Freja är skitjobbig på nätterna nu, vet inte alls vad det är med henne. Hon vaknade när vi var på väg att lägga oss och sedan höll hon på att gnälla och slåss till halv 1! Och sedan så blev det några nappinstoppningar med jämna mellanrum precis som alla andra nätter. Några timmars sömn blev det iallafall.. Amanda vaknade vid 7 och sprang fram och tillbaka in till oss  i någon timme innan jag klev upp. Jag, Amanda och Freja har ätit frulle, jag har duschat och varit och hämtat hem Nora och Tilde. Nora och Tilde gick och tiggde godis igår och dom fick ihop hur mycket godis som helst och 99 kr var! Dom har snälla grannar där hos Tilde ;) När Freja vaknar ska jag åka ner till Nathalie och Ellen och fika lite. Får se vilka som följer med ner!

Men nu ska jag dra på mig ett ansikte! Snapshot_20120406_1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0