Min vinkväll med mammorna!

Jag hämtade Nathalie vid 17 tiden och vi for hem till mig och drack ett glas vin medans jag gjorde mig i ordning inför kvällen. Jag är ju egentligen ingen vindrickare men det var faktiskt ett gott vin som gick ner utan problem :) Kl  19 kom våran skjuts och vi åkte hem till Christina, där väntade mer vin, ost och kex och lite sällskapsspel. Vinet vi blev bjudna på där var också väldigt gott och lättdrucket, tror mina smaklökar har förändrats lite med åren. Tänk att jag tycker om vin :D Vi hade jättekul och det blev en hel del skratt!! :) Vid 00 ville våran chaufför hämta oss men varken jag eller Nathalie ville hem så vi for ner på krogen istället. Vi gick först till Skeppet men där var det stendött! Vi blev inte alls långvariga utan gick till Svensson istället.. Där träffade vi på vakterna och jag frågade vem jag skulle visa leg:et för. Han tittade på mig med en konstig min och sa: -Hmm, jag tror nog att ni har åldern inne. Jag tog fram leg:et ändå och då sa han: -Och det med råge och så flinade han! Jag kände mig jävligt gammal kan jag tala om och jag var dessutom nästan äldst inne på krogen :P Vi dansade, önskade musik som aldrig spelades, tiggde åt oss öl och cider och hade jävligt kul..! Blev jättebesviken när dom skulle stänga och jag var tvungen att åka hem, det var ju då jag var på G ;)

wpid-2012-04-14-00.35.54.jpg

Mats pappa var snäll och skjutsade hem oss och jag vill be om ursäkt till alla som jag ringde till under natten! Jag vet att jag inte är så rolig att prata med :P Klockan 3 stupade jag i säng och hela världen snurrade. Som tur var somnade jag snabbt! Som ni redan vet så har jag mått PYTON fram till kl 14 idag.. Men nu i efterhand kan jag säga att det var värt det ;)

Tack för en skitrolig kväll tjejer! Det gör vi om snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0