Mitt syskonbarn!!

Idag har jag fått sett den lilla krabaten!! :) Den ville inte riktigt visa upp sig men allt såg bra ut iallafall och det är ju huvudsaken.. Men det verkar som att det blir en tjej till i familjen ♥

Malin har lagt upp en bild på lilla sötnosen HÄR!

Man kan nästan tro att det är jag som ska ha barn, jag är så jävla lycklig över att bli moster igen och jag ska packa ihop lite grejer som Malin ska få ta över :)

Nu längtar jag till förlossningen som är beräknad till den 3 september som jag ska få vara med på!


Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Jag längtar också:D Men de är faktiskt inte långt kvar nu:D Sommaren kommer gå fort :)

2012-04-05 @ 06:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0