Otröstlig!

Vi har en jätteledsen tjej här hemma idag och det värsta av allt är att vi inte vet vad det beror på! :( Hon bara skriker och skriker och har gjort det ett bra tag nu. Det kanske är magen, hon har inte bajsat sedan igår och vi har försökt med massage som inte hjälper. Eller så kanske det är tänder på G? Hon har varit rejält svullen ett tag men hon vill varken dricka vatten eller ha is i Umamin. Eller kan det vara öronen? Alla andra ungar är ju sjuka hela tiden så varför inte Freja? I vilket fall som helst så lider jag med henne och hatar att inte veta vad det är!! Hon är dessutom jättetrött men kan inte sova :( image Min stackars lilla tjej... Update 22:49, Freja är fortfarande gnällig och sover inga längre stunder. Jag förbereder mig på en lång natt men hoppas såklart att hon får sova! 8 månaders infon kommer imorrn istället..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men huga, hoppas de går över fort!
Klart jag knäppte kort ;)

2012-04-15 @ 19:17:26
URL: http://minbebis.com/blogg/naathaaliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0