Vad ska jag göra?

Det är mycket tankar och känslor som far runt i kroppen nu. Jag vet varken ut eller in. När ska jag dra gränsen för hur mycket jag ska lägga mig i och när ska jag lämna det till eget ansvar?

Det är så svårt att bara stå bredvid och titta på. Det spelar ingen roll hur mycket jag tjatar. Jag vet inte hur jag ska agera längre.

Det gör ont och jag blir ledsen. Är förbannad för att du inte förstår. Jag gör så gott jag kan för att hjälpa till. Vad kan jag göra mer än att bry mig?

Det spelar nog ingen roll vad någon säger. Du går din egen väg och gör vad du tror är rätt. Till slut är det vi som står kvar när du inte orkar längre.

Lyssna på mig för en gångs skull, snälla! Jag vet att du tycker det är jobbigt men jag följer dig på vägen. Gör mig en tjänst och ta hand om dig!

JAG ÄLSKAR JU DIG ♥

images4


Kommentarer
Postat av: Idlisa

Vet ju inte vad som hänt men ville ändå skicka en styrkekram och hoppas att det bli bra.

2012-04-30 @ 18:03:59
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa/
Postat av: Sandy

Jag skickar en jag med!! :)

Svar: Tack snälla, det värmer!! ;)
Jannice

2012-04-30 @ 18:48:50
Postat av: Mats

Instämmer med kören ovan :)

2012-04-30 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0