Våren är kommen!!

Vilket jävla underbart väder vi har idag!! Jag har nyss varit ute en sväng och det var ju hur skönt som helst! :) Blir en promenad lite senare om min häl tillåter, fick ju en rejäl blåsa sist jag var ute och gick med Emelie. Som ni förstår så är jag hemma idag igen, natten har varit bedrövlig för både mig och Mats. Jag somnade inte förrän efter 12 någon gång och hade Freja med mig i sängen. Hon var vaken mellan 3 och 5 och gnällde mest hela tiden! Mats låg på soffan och mådde skitdåligt, både av förkylningen och psyket :( När jag var upp vid halv 5 så hade han fortfarande inte somnat. Jag låg kvar i sängen till nästan halv 11 idag, välbehövligt! Mats var in och hämtade Freja vid halv 10 så jag fick sova ifred ett tag..

images4

 Idag skiner solen så då finns det ju ingen anledning att deppa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0