Vatten, stan är full av vatten...

Gomorron!

Jag har sovit ganska bra inatt men är skittrött och ville inte alls kliva upp ur sängen. Men upp kom jag och jag har precis duschat och sitter och tjatar på att Nora ska sätta lite fart. Hon är inte känd för att vara snabb av sig.. speciellt inte om vi har bråttom, då går det om möjligt ännu segare..! :)

Efter att jag har skjutsat henne så ska jag göra Freja klar för att gå upp på BVC.. Jag trotsar regnet och tar en promenad (tror jag).

Nu vill jag vara frisk och ha en massa sol så jag kan ta långa sköna promenader!! Snälla ge mig sol!


Kommentarer
Postat av: CIcci

Ja, jag hoppas också att de där passen kommer hit till stan så småningom. Skitkul var det!
Håller med ang. regnet, fasen va less man blir, skitväder! Vill också ha soool!! Hoppas du får hålla dig frisk snart!

2012-04-23 @ 08:11:49
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0