Dags att ta farväl!

För ganska bra precis 1 år sedan låg jag här:

CIMG2435

Vattnet hade börjat gå tidigare under dagen och det var lite missfärgat så det pratades om att jag eventuellt skulle få värkstimulernade dropp under kvällen så att förlossningen satte igång på riktigt. Det blev inte så, jag skulle få droppet under morgonen istället om det inte hade satt igång av sig själv.. Jag minns att jag sov mellan 2-3 timmar den natten, jag var så jävla nervös inför att det snart skulle vara dags. Jag låg och kände efter om inte värkarna hade dragit igång.

Vid 7 på morgonen efter fick jag någon enstaka värk och strax efter 9 kopplades droppet på! Värkarna drog igång ganska direkt, dom var korta men väldigt intensiva. 2 timmar senare, kl 11.14 föddes hon. Våran lilla Freja!  ♥

Imorgon fyller hon 1 år och det är bara att inse att bäbistiden är förbi :(

Jag har därför också beslutat att sluta blogga här på minbebis, det känns lite sorgligt faktiskt men jag tror att jag har fattat ett bra beslut. Mitt forum är inte bara bäbisar just nu.. :/ Det finns många här som jag kommer fortsätta att följa och jag hoppas att ni även vill följa med mig i framtiden!

Jag kommer nämligen att blogga HÄR från och med nu!

Lägg till mig på Bloglovin´redan nu så ni inte glömmer bort mig ;) Annars finns jag på Instagram: Jannicen

Tävlingen som jag har igång gällande namnnapparna fortsätter givetvis som tidigare och ni kan kommentera både i den här bloggen och i den nya. Vinnaren kommer däremot att presenteras i den nya bloggen!

Nu under hösten har jag en hel del roliga samarbeten på gång så det kommer att bli lite tävlingar, rabatter till er osv! Det vill ni väl inte missa? ;)

Tack för mig! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0