Det är INTE okej!!

Till min yngsta dotter!! Viktigt att du lyssnar på detta innan jag får gråa hår alldeles för tidigt.. Det är inte okej: -att vakna strax efter 6 och inte vilja somna om när jag bara har hunnit sova ca 3 timmar -att slänga bak ditt huvud mitt på min näsa så jag skriker av smärta -att sedan slå tv-dosorna på min redan onda näsa -att slita ur böckerna ur bokhyllan och dra sidorna ur dom -rota i blomman och täcka vardagsrumsgolvet med jord Tur för dig att du är så jäkla söt! image Hur har eran morgon varit?

Kommentarer
Postat av: tildan

Ojojoj... Vad har jag att vänta mig egentligen! :)

2012-08-11 @ 09:41:06
Postat av: Lotta

hihihi

2012-08-11 @ 09:42:43
Postat av: Valentina

Så söt! Och nu vet jag vad jag har att längta till... .D

2012-08-11 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0