Förväntansfull!!

Nu är det bara 3 veckor kvar till BF! Ja, alltså inte för mig utan för min syster men jag längtar nog minst lika mycket som henne tills den lilla krabaten i magen tittar ut ;)

v.37-1024x576

Den (hon?) kan ju egentligen komma när som helst nu och jag börjar bli så spänd och nervös inför den dagen! Jag kommer ju att medverka under förlossningen på ett eller annat sätt ♥ Om jag inte får följa med in i förlossningssalen så kommer jag ändå finnas där för Malin och Emil under förarbetet och vänta utanför tills allt är klart. Helst så vill jag ju självklart vara med hela vägen, det skulle vara så jäkla häftigt men jag vill ju att Malin och Emil ska känna sig bekväma och dom får bestämma hur dom vill göra när dagen väl kommer :)

Tänk att få vara med om när ett nytt liv föds till världen Att få se det ur en annan synvinkel Att få stötta och finnas till hands Det måste ju vara helt fantastiskt

Snart kanske jag vet? :)


Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Längtar som ett tok nu! dom här 3 veckorna känns som 3 år just nu:P Hoppas på att liten vill titta ut lite tidigare!:D

2012-08-13 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0