Jag är så glad!!!

Vet ni en sak? Jag är så jäkla glad idag!! :)

Pappa har fått flytta hit upp till Härnösand idag (rehab) och jag tror att det kommer bli hur bra som helst! Lokalerna är jättestora och fina, personalen skittrevlig, pappa har ett stort eget rum med TV.. Ja, allt kändes super när vi var där och hälsade på idag :) Jag var även förbi en sväng nu ikväll för han var så sugen på nån kaka så jag köpte med mig ett 4-pack mazariner och han åt upp allihopa inom loppet av en halvtimme! :) Jag kan ju gå dit på min lunchrast när jag börjar jobba nästa vecka och göra han lite sällis..

Ännu ett framsteg!

Pappa, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Sandy

Va roligt!! :) Skönt för er alla!

2012-08-27 @ 23:28:01
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/sissy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0