JAG längtar tills skolan börjar!

Freja hittade ett glas med vatten och spillde ut hälften i sängen så det var bara att kliva upp..! Härlig start på morgonen... Eller inte! Nora och Amanda hann bara slå upp ögonen och sedan var bråket igång, om allt och ingenting! Jag längtar tills på torsdag på skolan drar igång. Inbillar mig att dom inte kommer att bråka lika mycket om dom får in lite rutiner och får vara ifrån varandra på dagarna! Mitt psyke pallar snart inge mer, dom bråkar VARJE dag och oftast från morgon till kväll. Och bråkar dom inte så har dom sån otrevlig ton när dom pratar så jag kräks! Aja, gomorron! Vilken härlig dag det kommer att bli ;) image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0