Jag vill vara bra på något..!

Jag har suttit och läst en massa bloggar ikväll och blir så himla avundsjuk på vissa!

Ju mer jag funderar desto mer inser jag att det inte är många saker jag är bra på eller som jag kan.. Jag vill ha ett intresse som jag brinner för och som jag är jävligt duktig på men jag har inget sånt!?

Här kommer en liten lista på en del som jag skulle vilja vara bra på och kunna göra: -måla -sjunga -fota -baka -laga mat -sy -skapa -inreda -skriva

Skulle kunna göra listan hur lång som helst..

Jag är inte kreativ på en fläck, den delen av hjärnan verkar inte fungera på mig :/ Vet inte vad jag fick istället? Mattehjärna? Kan man bli kreativ eller är det helt enkelt något man föds med?

 

Jag vill BRINNA för något men jag har inte hittat min grej än..

Vad är "din grej"?


Kommentarer
Postat av: Emelie

du är som mej : P
haha jag känner samma sak att jag vill vara bra på något som tex i stort sätt allt du vill : P skönt att veta att jag inte är ensam om det. : )
jag är inte bra på något tycker jag tyvärr : /

2012-08-31 @ 23:57:32
Postat av: Malin

Jag är bra på mycket!;D Så borde du också tänka, för de finns något för alla som man är bra på! Jag är T ex GRYM på att städa! Det är jag stolt över;)
Sedan får de inte glömma det allra viktigaste Jannice, du är en fantastisk syster och en underbar vän, en god lyssnare, du är omtänksam och ger mer än vad du tar<3 Det är den bästa egenskapen man kan ha, de är bätttre egenskaper än att vara duktig på att måla eller sjunga! Och sjunga kan du ju, även om de inte låter bra:D

2012-09-01 @ 10:55:24
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Jacqueline

Hej! Jag känner igen mig massor i detta inlägget som du har skrivit. Känns som att jag inte är bra på något heller och man blir lite smått avundsjuk på de som har sina talanger och kan briljera på dem. Hoppas du hittar något du är bra på, jag har inte hittat något jag är bra på än hehe Trevlig lördag förresten!

2012-09-01 @ 14:49:03
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se
Postat av: Yohanna - mamma till 2 :)

Jag är nog likadan dessvärre..... Men du kanske är bra på att blogga? Jag har ingen grej jag heller, men jag försöker och trivs t.ex. väldigt bra med att fota - blogga - skriva artiklar och liknande - organisera - strukturera - fynda begagnade plagg - m.m.... Alltid nåt... Jag skulle VERKLIGEN vilja vara duktig på att laga mat däremot, men jag hatar det! :(

2012-09-01 @ 16:14:01
URL: http://maiplu.se
Postat av: Janina

kan du inte rabbla upp lite grejer som du är bra på? :-) för det är jag säker på att du har också men man ska kanske inte bara tänka på sånt här som alla vill vara bra på, det är ju så "inne" att vara bra på att inreda och fota lixom. Du kan ju kunna saker som man inte tänker på att lyfta fram, att jag t.ex. kan 300 hundraser och kan allt om de, vem fan bryr sig om det? Men är jag grym på matlagning och skaffar en matblogg så är det hur märkvärdigt som helst. Fan kan inte förklara bra, hoppas du hänger med hehe.

Tänkte fråga dig en annan sak, när började du blogga? hur länge har du hållt på och hur länge skulle du kunna tänka dig att fortsätta?

2012-09-02 @ 00:58:39
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0