Kalasdag på badhuset!

Det var jätteskönt att få sova inatt och imorse. Jag vaknade strax före 9 och tanken var att jag skulle somna om en stund till men blev kissnödig och sedan var det kört! :P Jag mötte upp mamma i Torsboda för byte av bil och hämtning av alla barn och kom hem strax efter halv 12. Vi skulle vara på kalas kl. 12. och jag hade varken packat eller slagit in paket så jag fick lite smått panik..  Men vi kom i tid! Det blev 3 timmar på badhuset och Amanda hade jättekul, önskar att jag också hade badat men Amanda ville inte det från början och sedan var det för sent att ändra sig..

Kalaset började med en drink uppe på relaxavdelningen

wpid-20120812_120459.jpg

Sedan blev det lite lekar nere i mellanpoolen..

wpid-20120812_121856.jpg

wpid-20120812_124025.jpg

Och bad i relaxpoolerna..

wpid-20120812_125528.jpg

Sedan la jag ifrån mig mobilen så det blev inga fler bilder men det bjöds på en massa gott fika, skattjakt och en hel del badande i ALLA pooler! :) Amanda var till och med i den stora poolen och åkte rutschkana och hoppade från trampolinen!

Tack för ett superkalas, Amanda är så nöjd :)

Jag fick en sån varm känsla i kroppen redan när jag gick in i omklädningsrummet, för nästan bra precis 1 år sedan var jag där sist och då började mitt vatten att gå.. Jag minns det som igår och jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och uppleva allt igen ♥ Den här gången kunde jag stanna kvar hela kalaset iallafall! :D

I eftermiddag har vi inte gjort så mycket.. Vi kikade på handbollsfinalen, vilade med Freja och på kvällskvisten kom mamma och Kjell förbi med en jacka och en napp som blev kvar hos dom. Jättetrevligt med spontanbesök, önskar vi kunde få fler såna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0