Kalasdagen är över!

Freja sover nu gott i sin säng och alla gäster har åkt hem. Det har varit en lång men väldigt rolig dag! :)

Vi gjorde det enkelt för oss så vi har varit ute på gården hela dagen och fikat på papptallrikar, hur skönt och smidigt som helst! Det blev nästan ingen disk alls, bara lite koppar och tårtfaten :D

Freja har fått så mycket fina presenter, ska visa dom imorgon så ni får se. Jag är mycket nöjd! ;) 

Det har varit släkt och vänner här från kl 13 till 20.30 idag, vi har pratat, skrattat och tittat på alla barn som har lekt. Jag har inte ens tänkt på att jag måste äta. Det jag har fått i mig på hela dagen är lite frukost och sedan några jordgubbar med grädde vid 14 tiden.

Jag har varit så jäkla duktig och har inte smakat på en endaste kaka eller tårtbit. Imorgon är min 30dagars utmaning över och jag ska knäppa kort på kroppen igen. Det kommer före- och efter bilder här såklart! Är så nervös att det inte ska synas någonting men det vore konstigt om det inte gjorde det.

Nu spårade jag iväg, här kommer några bilder på Freja imorse när hon öppnade sina första paket!

  

Hon var väldigt nöjd med sin "mobil" hon fick. Hon har sovit med den under dagen och har den även i sängen just nu ;)

TACK TILL ALLA SOM HAR VARIT HÄR OCH FIRAT FREJA IDAG!

Önskar att pappa hade kunnat vara med också... 


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad trevligt de blev riktig 5 koppar kaffe dag
Vad fint du fotat

2012-08-16 @ 01:42:18
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0