Kärlek på hög nivå!

Så här ser det ut varje kväll hemma hos oss innan vi somnar.. Mats ligger och pillar på telefonen och jag pillar på datorn tills ögonen går i kors! :P Just ikväll ligger Mats och budar hem prylar på Tradera och jag letar löshår!

Vill så gärna förlänga håret och Nathalie hjälper mig gärna bara jag får tag på något! :) Har ni några tips på billigt och bra hår? Det ska helst vara gratis ;) 

KÄRLEK ♥

Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova och längta till morgondagen då detta väntar:

-Promenad med vagnen -Paketleverans!!! -Träffa tjejerna i Sundsvall

Det väntar en väldigt bra dag med andra ord! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Denna sida är helt klart bäst på löshår!!http://www.rapunzelofsweden.se

har beställt från några andra å där stämde inte färgen, håret var plastigt och det gick inte att färga.

Men mitt löshår jag har hemma nu är från rapunzel å det känns å beter sig äkta + att det går att färga! Super!
Inte billigt dock men helt klart värt det!

2012-08-22 @ 09:20:06
URL: http://bebisimagen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0