Kokobello!

Att jag aldrig lär mig!! Hur ska jag orka jobba sedan om jag aldrig kan gå och lägga mig i tid? Det här är ju liksom min chans till egentid men jag bör nog lägga mig liiite tidigare om jag ska orka kliva upp på mornarna?! ;) Nu ska jag iallafall släcka ner och krypa ner bredvid snyggingen i sängen.. Klockan ringer tidigt imorrn! Vi kom på att vi ska in med bilen till verkstan igen för att bromsarna ligger på så det luktar satan när vi är ute och kör. Det blir en promenad/joggingtur hem därifrån för att sedan vända om och springa/gå tillbaka för att hämta bilen igen.. Jag ser chansen till träning i allt nu för tiden.. hahaha.. Mats börjar bli less på mitt tjat om träning men han klagar nog inte sedan när jag har en snygg vältränad kropp ;)

Snapshot_20120813

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: myfamily

A bestämd måste man vara och det är jag i en halv dag typ sen ger jag upp och kommer på ursäkter till varför jag just den dagen får äta gott (det är jag däremot duktig på haha) men nu måste jag skärpa mig!

Att lägga sig i tid är jag också dålig på. Det är ju såå skönt att få "egentid" sådär på kvällen och man kan slappna av, men då går ju tiden väldigt fort också och sen har det helt plötsligt passerat tolv hehe

2012-08-13 @ 10:00:37
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0