Min förmiddag!

Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt men jag önskar att dygnet hade lite fler timmar!! Jag har ju inte hunnit berätta om semestern än och så vill jag ju visa upp dom fina tavlorna som har kommit och är inramade och klara :) Men det kommer... Hittills idag har jag iallafall hunnit med en promenad med Zandra och Liam, hämtat ut ett paket och varit på loppis. Hittade några fynd faktiskt ;)

wpid-Screenshot_2012-08-02-13-15-15.png

wpid-IMG_20120802_122143.jpg

wpid-20120802_131605.jpg En liten tjuvtitt på en av Frejas presenter! ;)

Har 2 av Frejas presenter hemma nu men väntar på något paket till, är så jäkla nöjd den här gången men jag vill hitta någon bra leksak också!

Har precis kommit på att jag bara har en månad kvar av min ledighet!! Jag ska ta tillvara på varenda dag nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0