Morgonpasset avklarat!

Så, nu har jag lämnat in bilen på verkstan igen!

Tanken var att jag skulle ta en PW hem men jag sprang istället och jag hade egentligen inte så mycket att välja på. Det började nämligen att spöregna efter en liten stund så det var bara att sätta fart på benen!! :) Det var faktiskt ganska skönt att springa i regnet och det gick lite lättare att springa idag än sist.

wpid-IMG_20120813_085738.jpg

Dagens tid: wpid-Screenshot_2012-08-13-08-11-20.png

Tiden i onsdags: wpid-Screenshot_2012-08-08-08-14-39.png

Liten förbättring eller hur? :D

Nu sitter jag och väntar på att dom ska höra av sig från verkstan så jag får gå och hämta hem bilen igen...

Skulle behöva ett par nya skor att springa i, får så ont runt fotlederna och i högra knät efter att jag har varit ute och sprungit.

Finns det sköna, stabila skor för ett vettigt pris någonstans?

Nu väntar en varm dusch! :)


Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Åk på intersport så får du springa på ett löpband så ser dom vilka skor du behöver::)

2012-08-13 @ 09:15:57
Postat av: Christina

Bra jobbat! grym förbättring på kort tid iaf på tiden och allt!

2012-08-13 @ 13:47:29
URL: http://www.christinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0