Redo för dag 3!

Stortjejerna är lämnade på skolan och jag har precis pratat med försäkringsbolaget om Frejas olycka igår. Nu ska jag bara äta lite frukost och sedan är jag redo för den 3e dagen på inskolningen! Vädret är inte det bästa så jag ska ta med mig varma strumpor så jag slipper frysa så mycket, det är rätt så kallt där :/ Efter att vi har hämtat tjejerna på skolan så ska vi åka direkt till pappa och hälsa på. Ska köpa med mig en jättefranska för han tycker inte att brödet dom bjuder på är så himla gott.. det är till att vara kräsen :P Var där igår också, det är så skönt att det är så nära så då kan jag hälsa på en snabbis varje dag! :D  

      

HA EN SKÖN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0