Sponsrad video: Familjen Henning, IKEA

I videon här nere får vi följa med  familjen Henning som bor med två barn i en liten villa utanför Stockholm, dom berättar om vad det är som får dom att trivas hemma! Det som får mig att trivas hemma är när hela familjen samlad och vi kan njuta av att bara få vara tillsammans! ♥ Att ha det städat runtomkring mig är också ganska viktigt, jag blir stressad så fort jag ser att det är stökigt eller att sakerna inte ligger på rätt plats (klingar bra med att vara småbarnsförälder va? ;) Fina, sköna och praktiska möbler får mig också att trivas här hemma, behöver jag säga att nästan allt vi äger kommer från IKEA? :) Kika in videon och berätta gärna vad det är som får dig att trivas hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0