Underbara onsdag!

Vilken dag det blir, helt underbar! :) Jag har varit ute på morgonpromenaden, hämtat paketet, gjort mina core övningar eftersom jag inte kan gå på gymmet ikväll, ätit frukost och nu ska jag ställa mig i duschen och göra mig klar för resten av dagen! Jag ska träffa tjejerna kl 17 och innan dess ska jag in till Birsta och leta en present till Ellen, bränna ett presentkort på Polarn O. Pyret och hälsa på pappa på sjukan ♥ Hoppas på att Malin kan möta upp mig i Birsta också så jag får lite sällis!

Vad det var i paketet får ni se senare... Mats håller på att "installerar" och pluggar just nu ;) 

 

Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: jo det var helt underbart att raka bort någon cm hår! Annars känns det som en pälsmössa man går runt i och på grund av tjockheten på håret går det knappt att göra något med det!

"storbett" har jag faktiskt aldrig hört talas om innan hehe, för våran del är det födelsemärke som 99% från alla i pappas släkt har, på samma ställe samt nästan lika stora :)

2012-08-22 @ 12:12:49
URL: http://readminadays.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0