Ursäkt till min frånvaro!

Vi har varit ute i pappas hus hela dagen och lagt golv därav den dåliga uppdateringen. Golvet är klart nu iallafall och det blev så jäkla bra! :) Han fick se lite bilder när vi hälsade på och han verkade väldigt nöjd. Nu är det bara en massa målning och så kvar... ;) Barnen har varit hos mamma hela dagen och sover kvar där inatt så jag ska få sova helt ostört inatt för första gången på väldigt länge, det ska bli så underbart! Dom kommer hem tidigt imorgon för att Amanda ska på kalas på badhuset (relaxen). Förra året då hon var på Idun´s kalas på badhuset så började mitt vatten gå och dagen efter föddes Freja... drömmer mig tillbaka ♥

Vill ni veta vad jag har gjort ikväll? Lugn, det kommer ett eget inlägg om det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0