What a night!

Freja vaknade inatt någon gång så jag hämtade henne till oss så vi kunde sova vidare, hon var vaken en sväng vid 7-7.30 och sedan somnade hon om igen så vi vaknade nyss! :) Riktigt skönt med en liten sovmorgon! Mina drömmar inatt har varit sjuka, fattar inte vad allt kommer ifrån. Drömde att grannen här under stal våra madrasser till sängen för att hon hade köpt en ny sängstomme och ville ha tjocka sköna madrasser till den. Vi pratade med hyresvärden men han brydde dig inte eftersom han nu skulle dela säng med grannen... Vi blev utan säng helt enkelt! :/ Dröm nr 2 gav mig bara ångest.. Jag och Zandra gick på stan och så hittade vi en liten butik vi aldrig sett förut där dom sålde en viss glassort som vi hade letat efter i flera månader!! Vi blev överlyckliga och valde noga och länge bland smakerna. Den såg så himla god och gräddig ut och det vattnades i munnen... Precis när jag ska smaka på den så kommer jag på att jag kan ju inte äta glass med min diet!!! Åhhhhh... Jag hade sån ångest men jag hade inte mage att förstöra allt så jag gav bort min glass!! Haha, hur dum får man va? :( Hade gärna velat ha den där glassen...! :) Nu ska jag kliva upp och kicka igång dagen, vi ska på kalas idag... Får nog ta med eget fika i form av hallon och grädde eller nåt ;) image

Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Kanske ett tecken på att du skulle behöva en svullar dag ?;)

2012-08-09 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0