Första advent!

Efter att vi hade ätit frukost imorse så satte vi igång med städningen. Så noga som vi har städat nu har vi nog aldrig städat tidigare förutom då vi har flyttstädat! :) Nu känns det rent och fräscht här hemma. Stakarna har kommit upp i fönstren, nu är det bara tomtarna som ska på plats! Vi tog en liten paus vid 14-tiden, vi hämtade Nora hos Alma och Blossom och skjutsade henne vidare till Julia och sedan slängde vi en massa sopor! När vi for hemifrån kände vi att grannen under höll på att baka och det luktade såååå gott! Hon bakar och lagar alltid en massa gott och det luktar i hela trappen :) När vi kom hem igen så ropade hon på Amanda och gissa vad hon fick med sig!?

Alldeles nybakta och helt underbara saffransbullar!!! :D

Vi fikade direkt och det är dom godaste bullarna jag någonsin ätit tror jag! Som tur är blev det några kvar och dom ska jag tjuva av nu till Solsidan ;)

Visst har jag sagt tidigare att vi har världens bästa grannar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0