Jul- och annandagen!

På juldagen for jag, Emelie och barna ner till pappa och hälsade på. Malin, Emil och Maya var också där! Vi hjälpte pappa att göra skinkrullar som vi sedan åt allihopa :) Det var flera år sedan sist jag åt det och det var sååå gott! Måste nog börja göra det här hemma till jul.

Vi blev kvar i några timmar och plockade undan lite medans alla barnen lekte. Kevin, min lillebror var också där så det var kul att få träffa honom! Vi hann inte med farmor denna gång men jag vill åka dit snart och träffa henne också.

Malin, Emil och Maya kom upp till oss på kvällen, vi spelade lite spel och jag och Malin var som vanligt helt överlägsna!!! :D Dom sov kvar här så det blev ganska sent innan vi kom i säng/soffan, klockan hann bli halv 2!

Vi fick en liiten sovmorgon iallafall innan Freja vaknade och det dröjde inte länge förrän hon hade väckt alla i huset förutom Mats :P Han kan man nästan hoppa på utan att han vaknar!

Vi åt frukost och sedan for Mats och Emil upp till Ö-vik för att kolla på hockey. Jag skickade iväg barna till Mats mamma så jag fick vila öronen lite. Jag, Malin och Emelie hade lite syskonmys under tiden! Vi bakade gott bröd, åt tacopaj till middag och pannacotta till efterrätt. All den övriga tiden röjde vi  loss till barnas nya tv-spel Just dance 4. SÅ HIMLA KUL! Ingen av oss är ju särskilt bra på att dansa så det var kul att se efteråt eftersom den spelar in vissa delar av dansen :)

Malin, Emil och Maya åkte hem vid 22.30 och då slängde jag mig på soffan. Var helt slut i både kropp och knopp!

Det var iallafall 2 helt underbara dagar och det blev så tomt här hemma när dom åkte hem!

Hoppas på att ha mer syskonmys snart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0