Besvikelse!

Glömde skriva tidigare att Amandas dans blev inställd idag IGEN! Jag tycker så himla synd om henne, hela dagen har hon gått och längtat efter dansen och varit nervös över att det ska komma ett meddelande precis som förra veckan. Trodde allt var lugnt men när vi satt och åt middag så kom sms:et vi hade fruktat. F*ck, j*vla sk*t!!! Amanda bara sjönk ihop och såg så himla besviken ut.. :( Jag hoppas verkligen att det blir extra danstillfällen som jag har fått höra att det ska bli annars kräver jag tillbaka pengarna! Hon är glad över att få träffa kompisarna imorrn iallafall efter 3 veckor hemma med feber och hosta och på onsdag ska hon följa med pojkvännen hem efter dagis! :D

S6300425Amanda 1½ år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0