Dagens tAKiDA

Eftersom tAKiDA är mitt (och sambons) favoritband så tänkte jag dela med mig av mina favoritlåtar och lite minnen, jag kommer att lägga upp en eller två låtar om dagen någon vecka framöver (det kommer att bli svårt att inte lägga upp alla!). Jag vet att det är några av er som läser här som också gillar dom så ni kommer ju att känna igen låtarna! Det blir lite blandat med gamla godingar och nya favoriter.. Lyssna och njut! ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=abURABqFLoo&feature=related[/youtube]

Vi köpte en bil av en kille i Sandviken våren 2005 och han råkade glömma kvar en skiva i cd-spelaren, det fanns en låt på skivan som både jag och Mats fastnade för direkt. Den var så skön att lyssna på och den spelades om och om igen. Vi försökte leta reda på vad låten hette men det gick f*n inte! En dag den sommaren åkte syster Malin med oss och hörde låten och utbrister, med ÅH det här är ju tAKiDA! Vi hade aldrig hört talas om dom men våran kärlek till bandet började där.... Dagens låt: Score


Kommentarer
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej!
Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida!
Hoppas vi ses :-)

2012-02-09 @ 21:12:01
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201
Postat av: Pappan Anders

Synd om killen från Sandviken och tur för er :-) Takida e riktigt bra!
Ha De!

Svar: Ja, vi hade en himla tur! Men jag tror nog att jag hade fastnat för dom till slut ändå :D
Jannice

2012-02-09 @ 21:42:13
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

=)
Hm är inte helt säker på vad det är för typsnitt. Då jag fått hjälp med designen. Kan det vara Arial? cör det är inte comic sans... =/

Kram

2012-02-09 @ 22:19:52
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Ååååh! Underbar!

2012-02-10 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0