Gomorron!

Fy fan vad trött jag är idag! Det var inte det enklaste att kliva ur sängen imorse.. Synd att Nora skulle iväg annars hade jag kunnat sova ett tag till.. :) Jag hade jättemysigt igår med Malin och Emelie. Det blev inte så mycket dansa, vi satt mest och pratade! Det skiljer ju några år mellan oss, så trots att vi är uppväxta i samma hem och med samma föräldrar så skiljer det sig en hel del på vad vi har gjort och hur vi upplevt olika saker. Lite intressant faktiskt :) Jag kom hem vid 23 tiden och då var det bara att krypa ner i sängen. Älsklingen var vaken och väntade på mig ♥ Jag har skickat iväg Nora på innebandy, Amanda ska ställa sig i duschen och jag ska ner i tvättstugan en sväng och sedan ska jag krypa ner i soffan! Hoppas på att kunna stänga ögonen en stund också :D En överraskning till en sjuk 5åring, vad kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0