HEMMA!

Det blev visst en heldag i Sundsvall!

Har ganska precis kommit hem, har varit borta hela dagen och det känns i skallen. Är riktigt trött och seg, orkar knappt tänka och prata :) Det var skitkul att träffa en massa gamla kollegor och chefen var på plats idag också! Har inte träffat henne sedan jag gick hem i maj..

Vid 14-tiden klädde jag på Freja för hon började bli trött efter att ha varit vaken i 3½ timme, hon somnade på 2 sekunder efter att jag hade gått ut genom dörrarna. Hon vaknade inte ens när jag satte in henne i bilen.. trött tjej!

När jag skulle åka från jobbet kollade jag på telefonen och såg att syrran hade skickat ett sms. Blev kvar en timme extra i stora staden och pratade lite skit med henne :)

När jag kom till stan hämtade jag upp Nora hos en kompis och nu ska vi göra lite mat.

Freja sover fortfarande.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0