Hemska drömmar!

Jag hade en fruktansvärt hemsk dröm inatt! Jag får ont i magen och tårar i ögonen bara jag tänker på den. Det var längesedan jag hade en mardröm sist, inte ofta jag kommer ihåg drömmarna heller nu för tiden.. Men inatt så drömde jag om Freja. Hon hade fått något virus i kroppen som hon aldrig skulle bli frisk ifrån. Snarare att hon skulle bli mer och mer sjuk med tiden. Så sjuk att läkarna beslutade att hon skulle avlivas, precis som ett djur! Jag skulle få en dag till tillsammans med henne och sedan skulle hon få en spruta och somna in. Jag har nog aldrig grinat så mycket någon gång, fy fan vilken fruktansvärd känsla! Jag vaknade av att tårarna rann och jag hade så ont i magen :( Jag minns inte hur drömmen slutade men jag har för mig att jag skulle rymma iväg och låta henne leva så länge hon orkade.. Man får sig en tankeställare när man har såna här drömmar.. Hur många finns det inte där ute som har sjuka barn? Dom som inte vet hur länge dom får ha kvar sina barn i livet! Dom som kämpar varje dag, hoppas och drömmer!

Ibland glömmer jag bort hur bra jag har det och hur lyckligt lottad jag är.

CIMG3195

Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0