Mammig eller bara gnällig?

Grattis Freja på 6 månadersdagen! image Har knäppt en massa bilder nu på morgonen som kommer upp sedan tillsammans med några rader om hur stor hon blivit! :) Tanken var att jag skulle duscha, plocka undan lite och slå på datorn men Freja är lite mammig just nu så vi ligger på soffan och myser. Hon blir ledsen om jag släpper henne ifrån mig men det gör inte så mycket eftersom jag är väldigt trött idag :) Klev upp "tidigt" imorse och skjutsade Nathalie till praktiken! :D Hoppas på att få ett paket idag och så håller jag tummarna för lillasyster!! Du är bäst gumman, så stolt över dig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hellooo sweetie!
Tänkte kika in & tipsa om en tävling jag har på bloggen just nu där du kan vinna ett valfritt smycke ifrån onyxsweden.se (Snö Of Sweden)! Tävlingen avslutas den 19/2 00:00!!
Kika gärna in & delta :-)
Direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

För övrigt så hoppas jag att du hade en underbar alla<3dag!!

2012-02-15 @ 15:24:29
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej! :) Nu är tävlingen om ett presentkort från hejbaby.se avslutad! Kika in och se om det var just du som hade turen att vinna :)

Om inte - så har jag fler tävlingar under kategorin TÄVLINGAR till höger i min meny. Och 2 till kommer upp i veckan så håll utkik.

Kram

2012-02-15 @ 16:03:15
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0