Min lilla sjukling!

Amanda har varit förkyld och har haft hosta i en veckas tid men idag blev hon sjuk på riktigt och hade 39 graders feber :( Hon har med andra ord inte varit så jättepigg!

CIMG3467imorse hade hon lite energi iallafall :)

Idag blev vi bortbjudna på middag hos Elisabeth, vi fick jättegod mat och efterrätt och vi fick komma trots att Amanda var hängig. Vi åt kycklinglasagne, har aldrig ätit det innan och det var en massa saker i som jag egentligen inte tycker om men det var hur gott som helst! :) Till efterrätt blev det marängsviss, perfekt till febriga Amanda!

Nu ligger alla barn och sover i sina sängar, jag hoppas på att Freja sover bra inatt men som vanligt när jag hoppas på det så vaknar hon väl snart... :P Hon har varit gnällig nästan hela dagen och hon har velat vara i famnen hela tiden. Hon har knappt sovit något under dagen heller.. Vi höll henne vaken in i det sista ikväll så hon kunde få lägga sig i sin säng och förhoppningsvis sova länge! :D

Jag ska strax krypa ner i sängen jag med.. har lite att göra imorgon! Ska posta en paket, knäppa kort till behörighetskortet på jobbet, hämta ut hostmedicin och boka in mig och älsklingen på handledar/introduktionsutbildningen!

Sist men inte minst så är jag så stolt över min lillasyster som tog körkort idag!! GRATTIS GUMMAN!


Kommentarer
Postat av: Natalie

GRATTIS TILL VINSTEN!!!

Det var nämligen du som vann den snygga Kiimössan :)
Så det jag behöver nu är en adress dit jag kan skicka vinsten.
Du kan maila din adress till mig på [email protected]

Hurra hurra och tusen tack för att du ville vara med och tävla.

Kramar / Natalie aka Lady 7

2012-02-15 @ 22:07:11
URL: http://www.lady7.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0