Soffmys!

Idag blir det soffmys hela dagen. Amanda hostade hela kvällen igår, 2 gånger tills hon kräktes :( Jag, Amanda och Freja har sovit på soffan inatt. Tror jag somnade vid 12 tiden! När Freja vaknade halv 4 för att äta så vaknade Amanda också. Vi tittade på tv:n ett tag. Halv 6 fick jag somna om på riktigt och då gick Amanda in till Mats och la sig. Strax före 7 väckte jag Nora sedan la jag mig på soffan igen till halv 8. Skjutsade iväg henne till skolan och hoppades på att Freja skulle sova vidare när jag kom hem men hon hade vaknat och var pigg! Nu sitter vi och tittar på Vakna! Ska hämta lite te och mackor nu så jag får något i magen och sedan ska vi mysa i soffan resten av dagen hade jag tänkt! :) image Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0