Söndag

Hade skrivit ett ganska långt inlägg igår kväll men appen hängde sig så det gick inte att publicera, så jävla surt! Vi tittade iallafall på melodifestivalen och hade det jättemysigt. Vi gick och la oss i tid eftersom vi skulle upp tidigt imorse och det gjorde vi rätt i. Freja ville inte alls sova inatt :( Från klockan 3 tills att jag klev upp klockan 6 blev det inte mycket till sömn.. men jag har iallafall vilat en stund nu på eftermiddagen! Ska alldeles strax ta med mig Freja och åka till Nathalie och Ellen, skulle egentligen ha tränat men tröttheten och förkylningen som ligger och lurar fick mig att stanna hemma istället. Är lite snorig och har ont i halsen :/ Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0