Steget före!

Fy fan vad glad jag kommer vara på mig själv imorgon! Jag har duschat nu ikväll så jag slipper göra det imorgonbitti. Annars brukar jag föredra att duscha på morgonen men imorrn kan jag dra mig i sängen 10 minuter extra! :) Det blir en tidig morgon så efter Big brother blir det bums i säng! Vi planerar att åka från stan mellan 7.30-8. Hoppas mamma är vaken när vi kommer dit ;) Vi fick trevlig besök här ikväll, syster Malin tittade förbi en liten stund och surrade lite innan hon skulle hämta Emelie. Är lite avundsjuk nu för dom ska åka till Paradisbadet imorrn.. Vet inte när jag var på ett badhus sist, eller jo det minns jag ju, minns ni? ;)  Jag vet inte när jag badade på ett badhus sist. Hoppas på vårväder imorgon, de senaste dagarna har det varit sol och bar backe ena dagen och snöstorm nästa :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0