Tandlös!

Shit vad tiden går fort.. Har hunnit med en sväng på gymmet, det blev 2 km på löpbandet och så gjorde jag lite benövningar. Blev en snabbis där idag, kändes som att jag inte gjorde nåt vettigt alls :/ Skyndade mig hem och duschade och gjorde mig klar för en sväng på stan med Nathalie och Ellen. Det var hur trevligt som helst, kändes som att jag inte hade sett dom på flera månader fast det kanske var 1½ vecka sedan sist :) Köpte mig en vit liten klocka för ett presentkort jag fick för 2 år sedan och så var jag in en sväng på apoteket. Nathalie och Ellen följde med oss hem en liten stund efteråt! Jag har precis dragit ut en tand på Amanda, hennes första! :D Det kommer snart upp en film på detta!! Tanden har varit lös i bara någon vecka så det gick snabbt..! Glöm inte mina tävlingar HÄR och HÄR! Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en liten stund innan det är dags att börja tänka på middagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0