Ambitiösa barn!

Dagen har susat förbi i en väldans fart. Efter träningen tidigare idag följde Nathalie med hem på en kopp kaffe, trevligt! Lite senare kom Zandra och Liam och hälsade på. Zandra gjorde lite slingor på mig och jag bjöd på några våfflor ;) Nu ikväll har vi varit på dubbelkalas, Mats systrar har fyllt och fyller år den här helgen. Det bjöds på gott fika och trevligt sällskap! Vi fick med oss en extra unge som ska sova här inatt, barnas kusin Julia. Alla ligger i sina sängar men det är bara Freja och Amanda som har somnat. Nora och Julia ligger och pratar och skulle läsa lite läxa, på en lördagkväll! Ambitiösa barn måste jag säga :) Nu ska jag försöka få lite sömn jag med.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0