Det här med träningen..

Det går tyvärr inte så bra för mig att träna längre.. Har inte varit iväg sedan tisdagen innan jul, det har varit fullt upp och nu börjar jag bli sjuk eller nåt. Det kliar i halsen och jag hostar så fort jag anstränger mig. Höften vill inte heller samarbeta längre, vet inte vad det är för fel. Det gör ont runt höften och ljumsken när jag går.. Känns nästan som att jag inte har växt ihop riktigt :/ Hoppas på att jag blir piggare snart så jag kan ta mig iväg till gymmet, jag kan nog trampa lite cykel och lyfta lite vikter om det inte funkar att gå/springa. Vågen står still, måtten är fan samma som i november och jag känner mig sladdrig och bred! Magen är iallafall i samma skick som innan jag blev gravid, jag sväller upp som en ballong när jag äter och känner mig allmänt uppblåst :(

images (1)


Kommentarer
Postat av: CIcci

Men vilken jävla bild du har hittat!

Kanske är det som för mig att man blir hopsjunken av att bära barn/sitta och amma. Kan behöva stretcha för att höften ska bli rörligare och bättre. Både höftböjaren och ryggen var det för mig ...
Du kommer säkert igång igen så fort du mår bättre! *pepp pepp*

2012-01-03 @ 22:00:37
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com
Postat av: nathalie

Huga vilken snusk bild du hitta...
Säger som Cicci, du kommer ikapp, vi ska hjälpas åt Bruttan... :)

2012-01-03 @ 23:02:58
URL: http://naathaaliiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0