Familjen annorlunda!

Äntligen har Familjen Annorlunda börjat igen! Tycker det är sånt mysigt program och ibland önskar jag att jag också hade många ungar men jag blir även lite avskräckt från att skaffa fler :P Det har varit en ganska skön dag idag.. Jag tog med mig Amanda och Freja en sväng på stan på förmiddagen och mötte upp Nathalie. Amanda köpte ett par fina balettskor till dansen som började idag. Jag hann vila en liten stund på soffan innan vi hämtade Nora också. Sedan tog vi det lugnt innan jag for iväg med Amanda på dansen. Hon tyckte det var jättekul och var ganska pirrig i magen innan det började, hon var en aning speedad om man säger så :D Marie (farmor) mötte upp mig där och skjutsade hem Amanda när det var slut så jag hann till min träning. Efter träningen så tog jag en skön dusch och plockade undan lite innan jag slog mig ner i soffan :D Nu ska jag göra lite te och fortsätta titta på dom "annorlunda" familjerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0