Fredagsmys!

Så fort jag ska sätta mig ner och skriva några rader så är det alltid något som kommer i vägen :( Just nu sitter Freja här bredvid mig och börjar bli hungrig så jag ska snart pallra mig in i vardagsrummet! Inatt ska hon få sova i sin säng igen, vi har nämligen sovit på soffan i 2 nätter för att hon spydde ner våran säng i förrgår. Hon hade ätit och jag skulle rapa henne när det bara sprutade kräks ur hennes mun! Jag har varit duktig här på eftermiddagen/kvällen. Jag har plockat undan all disk, hämtat upp ALL TVÄTT (hur mycket som helst), vikt tvätten och stoppat den där den ska vara. Bäddat rent i våran säng och plockat undan lite. Nu kan jag sätta mig i soffan med gott samvete och äta lite popcorn och mysa med barnen :D När hockeyn är slut ska jag hämta hem älsklingen! Imorrn ska vi på dop och sedan middag, kommer vara en fullspäckad dag. Tänkte försöka klämma in lite träning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0