Frisörbesöket

Jag skulle ju skriva om frisörbesöket med Amanda! Har aldrig varit med om något liknande.. Dom som jobbade där kunde knappt ett ord svenska så det var lite svårt att beskriva vilken frisyr Amanda ville ha. Men hon nickade så jag litade på att hon fattade. Hon hade en väldigt speciell teknik när hon klippte. Hon klippte håret bak och fönade till det innan hon fortsatte med luggen och håret på sidorna. Luggen klippte hon bara med maskin och samma sak med topparna.. När vi skulle betala så tog dom inte kort så jag fick fara och ta ut pengar, det visade sig även att dom inte ens hade en kassaapparat!? Jaja, Amanda blev nöjd iallafall men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag går inte tillbaka. Att frisören gick klädd så här vet jag inte vad jag ska säga om... image Ordförrådet bestod av: Varsågod, vilken frisyr, sned eller rak, bara kontanter och tack! :)

Kommentarer
Postat av: zandra

Haha! En sån frisör ska man inte gå till Jannice ;)
Var det på nåt litet gatuhörn med skabbiga bilder på olika frisyrer i skyltfönstret? Om det ens fanns nåt skyltfönster? ;) Hehe! Jag tycker ändå hon blev fin i håret :)

2012-01-23 @ 11:24:32
URL: http://minbebis.com/blogg/ZandraS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0