Ge mig mer tid och ork!

Går det att klona sig? Det är så mycket jag vill hinna göra men tiden och orken finns inte.. :( Till att börja med så vill(behöver) jag: -storstäda lägenheten -sortera och framkalla/bränna ut alla bilder på datorn -leta upp typsnittet jag har på min tatuering och boka tid för att fylla ut den -bli pigg i kroppen och träna mycket mycket mer Sedan så finns det en hög med människor som jag vill hälsa på och umgås med och prata en massa skit! Mamma Mormor och morfar Pappa Farmor Linda, Malin och Emelie.. vi kanske kan styra ihop en syskonträff? Alla underbara människor på mitt förra jobb.. ingen nämnd ingen glömd men ni vet vilka ni är! :) Jag skulle ju ta med mig ungarna och åka till Sara, Meja och Minna men har inte kommit iväg än. Åhhh... får sån ångest och skulle kunna lägga mig ner och grina för att jag inte riktigt räcker till! Tror jag får sätta mig och göra upp lite scheman och "att göra" listor snart så jag kommer ihåg allt och alla! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi ska systerträffas! Var när hur :)

2012-01-13 @ 10:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0