Rödtott?

Mitt hår ser fördjävligt ut just nu, jag har världens utväxt och det ser inte alls bra ut. Håret är fortfarande gult och jag tror inte att det kommer att gå att få det snyggt längre.. Jag funderar därför på att börja om på nytt, bli lite mörkare och sedan göra ljusa slingor allt eftersom. Men för att kunna bli mörk så måste jag få in lite rött i håret så jag funderar på att bli en rödtott ett tag :) Båda syrrorna har varit/är röda och dom har varit skitsnygga! En mörk röd färg, tror ni det skulle passa mig!? :) Om inte, har ni några andra tips på vad jag kan göra med håret? Ska även klippa mig nästa vecka så kom gärna med förslag på snygga frisyrer!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Man måste ha tåla mod om man vill va blond vännen... Vill du försöka igen så säg till.. Du kan få igen färgen jag har hemma... Men du gör som du vill.

2012-01-12 @ 21:35:21
URL: http://naathaaliiiie.blogspot.com
Postat av: zandra

Men hallå eller ;) Ska jag hjälpa dig? Jag har ju varit där för hundra år sen jag oxå. Kom in till mig på maxi så fixar vi färg sen kan jag färga det åt dig! Kommer bli superbra, naturligt o snyggt! :-)

2012-01-13 @ 11:59:32
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0