Sugen på att flytta?

Det här är ju sjukt!!

Jag har väntat på att denna lägenhet ska hyras ut, det är våran förra.. Någon som kommer ihåg alla våra problem vi hade där!? Det var(är?) jättemycket fukt i lägenheten, det luktade fan och Mats och Amanda var ständigt snoriga och hade huvudvärk!

I somras när vi hade varit borta några dagar och kom hem igen så var det BLÖTT på stolarna och bordet i köket och luktade snusk!

Nu ska alltså lägenheten hyras ut igen och jag misstänker att det inte är särskilt mycket som har blivit åtgärdat under dessa 3 månader. Inget hände ju under det året vi bodde där.. Vaktmästaren sa ju till och med själv att huset är sjukt och att det aldrig kommer att kunna bli bra där igen.

Hyran har dom dessutom höjt med nästan 2000 kronor!

Jag tycker synd om dom som kommer att flytta in där.. Lägenheten är jättemysig och jag trivdes bra på området, med stor egen gård osv men jag skulle ALDRIG flytta tillbaka dit, inte ens om jag fick betalt!

Jag hoppas verkligen att hyresvärden informerar om alla problem som har varit och att ingen blir lurad..

Namnlös7

5 rum och kök 121 kvm Adress: Olofhögbergsgatan 7 Hyra: 7275 kr /månad plus 550kr/mån fast avg på el. Tillträde: Omgående Fem rum och kök på nedrebotten i lung och trevligt område. I korsningen Olofhögbersgatan-Hagagatan. Huset har tre lägenheter tvä st på övre plan och en på nedre plan.

Varje hyresgäst disponerar en del av tomten, som privat tomt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0